Istri dan Anaknya yang Baru Lahir Meninggal, Karena Kebiasaan Suami Seperti ini Penyebabnya

Isteri dan Anaknya yang Baru Lahir Meninggal, Kerana Kebiasaan Suami Seperti ini Penyebabnya


Gara-gara Game....


Siapa sangka kerana suami sering bermain di anak-anak hpnya dan isterinya mungkin mati. Seperti yang berlaku dengan pasangan berikut.

Mengutip cintawanita, nama pasangan ini yang hanya mahu dikenali sebagai Dika dan Anisa telah berkahwin selama lebih setahun.

Anisa berusia 24 tahun dan Dika berusia 22 tahun. Semasa bercinta, Anisa memang sudah tahu bahawa Dika masih berperangai seperti remaja sekolah tinggi yang inginkan perhatian dan berseronok.

Tetapi dia masih berharap kehamilannya kini boleh menjadikan Dika lebih matang dan mula memberi perhatian. Tetapi malangnya, Dika masih belum berubah.

Dia selalu bermain Game dalam handphonenya setiap kali di rumah. Semasa kehamilan, Anisa dan Dika juga sering bergaduh kerana Dika akhirnya berjanji tidak akan bermain lagi, tetapi pada keesokan harinya, dia diam-diam bermain-main di ruang tamu dan akhirnya ditangkap oleh Anisa.

Anisa kemudiannya mengangkat tangannya  tanda mengalah terhadap tabiat buruk Dika dan berharap bahawa selepas anaknya dilahirkan, Dika dapat mengurangkan tabiat ini.




Akhirnya, bulan kesembilan kehamilan Anisa tiba, kelahiran bayi itu sudah di pintu.

Pada hari itu, Anisa merasakan sakit besar di bahagian perut dan pinggangnya. Anisa juga meminta Dika untuk membawanya ke pakar obstetrik ketika itu.

Tetapi tidak disangka-sangka, Dika memberitahu dia menunggu 5 minit lagi kerana permainan yang dia mainkan akan menang.

Akhirnya, Anisa menunggu dia, berjanji 5 minit menjadi 30 minit. Dari gangguan, Anisa mencabut sumber  elektrik di rumah dan memaksa Dika membawa dia ke hospital dengan serta-merta.


Akhirnya dengan dipaksa dan sedikit kesal, Dika Anisa juga dihantar ke hospital.

Di hospital, Dika masih meneruskan permainan yang dia bermain sekarang, seolah-olah dia tidak peduli dengan kelahiran anaknya sendiri. Akhirnya, kelahiran anak mereka berjalan lancar dan anak lelaki mereka dilahirkan dengan sihat.

Mama Dika datang dan kelihatan sangat gembira melihat cucunya dilahirkan dengan sihat.

Setelah melihat cucunya untuk sementara waktu, Mama Dika pulang ke rumah untuk memasak bubur untuk Anisa sehingga dia cepat pulih dari keadaannya.

Tetapi siapa sangka, tidak lama selepas ibu Dika pulang ke rumah,cucu lelaki mereka yang baru lahir tiba-tiba mengalami komplikasi di saluran pernafasannya.














Saluran pernafasan bayi mereka disekat dan menyebabkan bayi muntah darah dan akhirnya meninggal dunia!

Anisa yang mendengar hal ini terkejut dan segera histeria. Kerana kejutannya, Anisa juga pengsan dan mengalami pendarahan yang cukup dahsyat.

Selepas cuba dibantu oleh pasukan perubatan, Anisa meninggal dunia. Selepas mendengar berita yang mengejutkan, Dika juga terkejut.

Dia melemparkan telefon bimbitnya ke lantai dan menangis seperti kena histeria kerana dia menyesal tidak menjaga kedua isterinya apabila mereka memerlukannya.

Dia juga menyalahkan dirinya kerana tidak menjadi ketua keluarga yang sebenar dan hanya bermain game terus.

sumber. wajibbaca.com


No comments:

Post a Comment

HUKUM SOLAT TIDAK PAKAI BAJU DALAM BAGI PEREMPUAN DAN SELUAR DALAM BAGI LELAKI.INI JAWAPAN YANG PERLU DIKETAHUI.

HUKUM SOLAT TIDAK PAKAI BAJU DALAM BAGI PEREMPUAN DAN SELUAR DALAM BAGI LELAKI.INI JAWAPAN YANG PERLU DIKETAHUI. Sudah tentu terta...